Kwaliteit & Privacy

Uw wensen, kwalitatieve zorg en aandacht voor uw mond staat bij ons voorop. Wij willen dit bereiken door goed opleiding en nascholing en de protocollen en richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg te volgen. Hieronder staat per onderdeel wat dat betekend.

1-Wij werken aan de vakinhoudelijke kennis en kunde van de tandarts dit is niet altijd door een patiënten te beoordelen  maar vooral door collega tandartsen bijvoorbeeld door intercollegiaal overleg.
2- Binnen de praktijk zorgen wij ervoor dat de processen goed op elkaar zijn afgestemd en taken en verantwoordelijkheden binnen het team helder zijn.
3- In onze communicatie proberen wij naar uw wensen te luisteren alternatieven voor te stellen. We geven u een behandelplan en de een kosten begroting meer.

Uw mening

Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren. Ook maken wij gebruik van ReviewCollect, een geaccrediteerd hulpmiddel (KRT, KRM, NVvO, NVVP) dat automatisch een korte vragenlijst kan sturen over jouw ervaring. Dit gebeurt NIET na elk bezoek en je kunt altijd aangeven dat je geen uitnodigingen meer wilt ontvangen. We hopen dat je ons wilt helpen de zorg te blijven verbeteren. Alvast bedankt!